خب نمایشگاه کتابه و اکثرا به دنبال این هستند که یه کتاب باکیفیت بگیرن تا گوشه کتابخونشون بذارنش بخوننش. بنابراین من هم به نوبه خودم چندتا کتاب بهتون معرفی می‌کنم که واقعا اگر نداریدشون جاشون در کتابخونتون خیلی خالیه.

1_ چرا می‌خوابیم؟ اثری از متیو واکر

اگر به دنبال این هستید که سریعتر رفرش شوید یا اینکه بهره‌وریتان را بالا ببرید این کتاب برای شماست.

2_همه دروغ می‌گویند؟ اثری از دیویدویتز و ست استیونسون

یه کتاب پر از تفکر تحلیلی همراه با سوگیری‌های خاص نویسنده. اگر به دنبال این هستید که ذهن تحلیلیتان را بیدار کنید و قدم در دنیای داده بذارید این کتاب برای شماست البته به دلیل وجود الفاظ مثبت 18، این کتاب را فقط به کسانی که به بلوغ روانی رسیده‌اند توصیه اش می‌کنم.

3_از خوب به عالی

اگر کسب‌و‌کار دارین یا مدیر هستین به احتمال خیلی زیاد اسم این کتاب به گوشتون خورده. حالا یا نخودینش و هی در خوندش تعویق انداختین یا اینکه خوندینش. به بهانه نمایشگاه کتاب توصیه می‌کنم که دوباره به این کتاب برگدید. با اینکه کتاب خیلی تازه نیست ولی صحبت‌هایش در کمتر شرکتی که من در ایران دیده‌ام انجام می‌شود.

4_زبان عمومی زیر زره بین از هادی جهانشاهی و الناز یوسف زاده.

اگر به دنبال گرفتن آیلتس، تافل یا امتحانات معمول زبان از جمله ارشد یا دکترا، شدیدا به شما توصیه می‌کنم که این کتاب را در همین فرصت تهیه کنید.

5_Getting things done

این کتاب را هنوز نخوانده‌ام ولی بنا دارم که در این بازه تهیه‌اش کنم. احساس می‌کنم که خیلی در باب برنامه ریزی می‌توانم پیشرفت کنم و برنامه‌ریزی کنونی‌ام خواسته‌هایم را برآورده نمی‌کند به همین دلیل می‌خواهم که این کتاب را در این فرصت تهیه کنم.

6_خب همش رو که من نمی‌تونم بگم، شما هم یه چند مورد بگین ما استفاده کنیم...