متاسفانه چند وقتی است که خواسته یا ناخواسته درگیر حاشیه هایی شده ام که از جانب اتفاقاتی است که در متمم افتاده است در این نوشته به بررسی و نقل اینکه چه اتفاقی افتاده است می پردازم. قصدم این نیست که شما را نیز درگیر کنم ولی در نظرم خوب دیدم که شما را نیز در جریان اتفاقاتی که در متمم افتاده است بذارم.

این مطلب برای متممی هایی است که سری به بلاگ من می زنند.

 

 

 

 

دوست عزیزی که بر ادامه مطلب کلیک کردید و می خواهید بدانید که چه اتفاقی بین من و متمم افتاده است و سوالاتی از این قبیل.

مطمئنا در این رابطه خواهم نوشت ،ولی ابتدا منتظرم که پاسخ معقولی از جانب متمم دریافت کنم. یک درخواست به پنل پشتیبانی فرستادم که هنوز پاسخی از آن دریافت نشده است ، پنجشنبه نیز مطلبی برای متمم فرستادم که هنوز خبری از پشتیبانی نیست. اکنون منتظرم که بدانم مشکل از کجاست یا اینکه پاسخ معقولانه ای از جانب متمم دریافت کنم. 

پس فعلا این پست با واژه ی انتظار برای یک هفته عجین می شود.